|
Навчально-виховний, виробничий процес здійснюється відповідно до навчальних планів, складених на основі базових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Школи, які направляють учнів у центр для підготовки учнів з інформатики, трудового навчання, передають педагогічне навантаження з інформатики, трудового навчання, курсів за вибором, факультативів, гуртків, у обсязі, розмір якого забезпечує якісне оволодіння учнями обраним напрямком діяльності на договірній основі. Навчально-виробничий процес здійснюється за різними формами: у вигляді уроків, лекцій, лабораторно-практичних та семінарських занять, навчально-виробничих екскурсій. Учасниками навчально-виховного, виробничого процесу "Комп'ютерного центру" є : учні; педагогічні працівники; інженерно-технічні працівники та навчально-допоміжний персонал батьки. Мета і завдання навчального процесу в "Комп'ютерному центрі": формування в учнів знань, умінь і навичок, необхідних для раціонального використання засобів сучасних інформаційних технологій у процесі навчально-пізнавальної діяльності, при розв'язуванні задач, пов'язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням; проведення профорієнтаційної роботи через вироблення в учнів практичних павичок підготовки даних та їх введення в комп'ютер, роботи із зовнішніми пристроями, що є основними виробничими навичками оператора комп'ютерного набору; ознайомлення з безпечними методами роботи на комп'ютері; вироблення вмінь правильно працювати на комп'ютері; формування навичок користування однією з найпоширеніших операційних систем - Windows; надбання практичних навичок налагодження роботи інформаційної системи, інсталяції програмних засобів, роботи з дисками та іншими пристроями та засобами зв'язку; дати учням уявлення про телекомунікації, сформувати вміння користуватися програмним забезпеченням для роботи в глобальній мережі Інтернет, з електронною поштою та виробити практичні навички інтерактивного спілкування в глобальній мережі за допомогою телеконференцій, форумів тощо; формування вмінь самостійно здобувати і застосовувати знання для розв'язування навчальних задач; розвивати в учнів творчі здібності, пізнавальний інтерес до опанування новими знаннями, формувати свідомі мотиви навчання. |
|